Marktplaats Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het schorsen van acountent

3 plaatsers

Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty het schorsen van acountent

Bericht  ziggy 2006 zo 20 jun 2010, 18:43

ik zal me even voorstellen .
mijn naam is henk folkersma.
helaas is mij het volgende overkomen.
doordat markktplaats biedingen van mij zag als nepbiedingen ben ik geschorst voor altijd.
ik heb zelf ook vaak nepbiedingen gehad. nou heb ik zoiets had ik dit maar gemeld dan waren zij ook geschorst.
het erge is hiervan de macht die deze site,s hebben. ik kan op andere site,s ook niet meer verkopen of inloggen.
wees gewaarschuwt als m,n gaat bieden en uw bieding er te vaak afhaalt. schorsing kan dan volgen.
mvg henk . Evil or Very Mad Wink

ziggy 2006

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty nepbiedingen

Bericht  Kwien24 za 15 jan 2011, 14:04

Ik vind het terecht dat marktplaats je geschorst heeft.
Ik verkoop zelf op marktplaats/speurders.nl en zet in mijn omschrijving altijd een richtprijs (bv. niet lager bieden dan 500 euro)bij.
Je hebt dan toch altijd altijd van die mensen (kennelijk zoals jij) die dan gewoon 1 euro gaan bieden(extreem voorbeeld, maar is vaak voorgekomen).
Ik zie dat als treiteren....Vorige week een flipperkast te koop aangeboden en ik vroeg er 800 euro voor....biedt er iemand 2 euro.
Wat moet er daar van denken dan? Ik persoonlijk meld dit bij marktplaats/speurders.nl en zij schorsen dit soort bieders in mijn ogen terecht.
Kan mij goed je boosheid voorstellen maar als je vantevoren de advertenties goed leest dan zou dit je niet gebeurd zijn.
Nog steeds bieden er mensen op mijn speelautomaten van dit soort biedingen......aanpakken die hap!

Kwien24

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty het licht heel anders dan jij denkt

Bericht  ziggy 2006 za 15 jan 2011, 14:54

Kwien24 schreef:Ik vind het terecht dat marktplaats je geschorst heeft.
Ik verkoop zelf op marktplaats/speurders.nl en zet in mijn omschrijving altijd een richtprijs (bv. niet lager bieden dan 500 euro)bij.
Je hebt dan toch altijd altijd van die mensen (kennelijk zoals jij) die dan gewoon 1 euro gaan bieden(extreem voorbeeld, maar is vaak voorgekomen).
Ik zie dat als treiteren....Vorige week een flipperkast te koop aangeboden en ik vroeg er 800 euro voor....biedt er iemand 2 euro.
Wat moet er daar van denken dan? Ik persoonlijk meld dit bij marktplaats/speurders.nl en zij schorsen dit soort bieders in mijn ogen terecht.
Kan mij goed je boosheid voorstellen maar als je vantevoren de advertenties goed leest dan zou dit je niet gebeurd zijn.
Nog steeds bieden er mensen op mijn speelautomaten van dit soort biedingen......aanpakken die hap!

dat ik toen geschorst ben kwam niet van mijn zo genoemde biedingen.
als ik ergens op bied en een mail naar de verkoper stuur waarna ik geen bericht meer terug ontvang haal ik mijn bod weg.
maar ik wilde het aangeboden waar toch kopen en weer een bieding gedaan en dat heeft denk ik nu geleid tot schorsing.
vandaar dat ik zo heb gerargeerd heb. toch leiden er vele wegen naar rome. en wat die flipperkast van jou. als ik er een bod op had gedaan en hoogste bieder gebleken.
was ik het echt wel naar gekomen de deal. wat wordt ik er beter van om nepbiedingen te doen .
ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd om mij hier tot verlagen.
en trouwens geef je nou een oordeel over mij je kent me niet eens en trekt zonder verdere informatie al conclusies. al met al toch een vriendelijke groet van henk folkersma.
ik verschuil mij niet achter mijn nick name. Very Happy Laughing


Laatst aangepast door ziggy 2006 op za 15 jan 2011, 17:59; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : fouten)

ziggy 2006

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-06-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty Re: het schorsen van acountent

Bericht  Kwien24 zo 16 jan 2011, 18:38

Zal wel....marktplaats schorst niet zomaar een account.
Voordeel van de twijfel geef ik niet daar ik de regels van marktplaats heel goed ken.
Jij zult wellicht veel te lage biedingen gedaan hebben. En als het onterecht is kun je gemakkelijk een bezwaar indienen.
Zegt genoeg, je reactie...
en wat de nickname betreft: puur om niet lastig gevallen te worden door types die onterecht door markplaats geschorst worden. Sleep

Kwien24

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty Re: het schorsen van acountent

Bericht  ian vh ma 28 feb 2011, 02:29

nou ik wil even vertellen ik hoop dat ik niet geschorst word want dat is dan volkomen oneerlijk! ik wou schoenen kopen van iemand klonk goed maar ik wou ze reserveren (want heb zelf geen auto) maar dat vond diegene telang (1 en halve week) toen zei diegene als u ze wilt moet u dan maar hoepn dat ze er nog zijn.
dus ik ben opzoek gegaan naar andere schoenen heb vervolgens ij hetehakekn gekocht en die is prima! netjes opgestuurd en had het zo ontvangen.
nu krijg ik vandaag een bericht wil u de schoenen nog waarop ik reageer u zei dat dat niet kon dus ik ben inmiddels voorzien. wat denkt u?
krijg ik een berichtje terug met ondankbaar rot mens! mensen als jij mogen niet op markt plaats en dan bieden maar niks kopen etcetc de beleefdheid was VER tezoeken. sterker nog gewoon NIET tevinden! meer dan belachelijk hoe er gereageerd werd!
en diegene zei ik noteer uw naam en email adres en ga het doorgeven enzo nou bijdeze geef ik dus door dat diegene dus niet onthoud wat diegene zegt en daar dan vervolgens de kopers mee lastig gaat vallen! dus mocht ik hierdoor geschorst worden? (want ik heb NOOIT problemen gehad met mp zowel niet met kopen als verkopen altijd prima verlopen!) dan word ik hier echt niet vrolijk van want het slaat helemaal nergens op.
sorry dat ik zo reageer maar ik vind het MEER dan belachelijk en moest het even kwijt. want dit is hardstikke oneerlijk! als alles goed verloopt laat ik zeker nog van me horen hier.
groet ian.

ian vh

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

het schorsen van acountent Empty Re: het schorsen van acountent

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum