Marktplaats Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Leugen

2 plaatsers

Ga naar beneden

De Leugen Empty De Leugen

Bericht  Soap ma 06 jul 2009, 12:22

Soap is van wijknieuws verwijderd. Hier de reden:-

door admin » 06 jul 2009, 12:01

Op verzoek van Donna is Donna en al haar berichten op dit forum verwijderd.
Omdat Soap dezelfde was als Donna, zijn daardoor ook alle berichten van Soap verwijderd.
Donna en Soap kletsen nu samen gezellig op een ander forum.

Als je onderwerpen mist, die door Donna of Soap geopend waren, kun je op die onderwerpen verder praten door zelf een onderwerp te openen.

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Soap ma 06 jul 2009, 12:23

En hier wat reakties van gelukkige mensen:-

door Wing » 06 jul 2009, 12:04

Donna was ook soap?
Dan mis ik haar als kiespijn.

==

door maria » 06 jul 2009, 12:06

Doona was soap ????
Dan is ze nu haar vuil aan het spuien onder puntlaars!!!!
op het plaatjes topic sub!!
gebruikers uit maken voor slet enz enz
donna laat je nakijken

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Soap ma 06 jul 2009, 12:24

Mijn reaktie, voorzover die blijft staan onder de pseudoniem van tovenaar:-

door tovenaar » 06 jul 2009, 12:12

Soap en Donna zijn twee verschillende personen. FFF heeft dit argument, een leugen dus, gebruikt om Soap te verwijderen, vanwege mijn kritische opmerkingen. Aangezien ik geen woord verkeerd gezegd heb, verwacht ik ook dat zowel mijn account hersteld wordt als de IP ban ongedaan gemaakt wordt. Zo zonde van die proxies.

Met vriendelijke groet, Soap

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Soap ma 06 jul 2009, 12:25

En dan nog een reaktie van een forummer aldaar:-

door VERDRIETIG » 06 jul 2009, 12:14

Wie ben je nou Soap of Tovenaar, waarom niet gewoon een naam ??? Ben blond dus een beetje dom. Ik begrijp dat posten onder verschillende namen niet zo goed,wat is het nut daarvan ????

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Donna ma 06 jul 2009, 13:53

zo hé......ben ff weg en ben nu ook al soap op wijknieuws en maak iedereen uit voor slet ook nog? Shocked
zijn die mensen wel wijs ofzo? ik word zelf voor hoer en slet uitgemaakt op demo..... Rolling Eyes ze doen maar wat ze willen en denken....ga er mijn woorden niet aan vuil maken. er lopen inderdaad meer gekke mensen buiten dan dat die vast behoren te zitten Laughing

Donna

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Donna ma 06 jul 2009, 13:56

.


Laatst aangepast door Donna op vr 08 jan 2010, 07:28; in totaal 1 keer bewerkt

Donna

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Donna ma 06 jul 2009, 13:58

.


Laatst aangepast door Donna op vr 08 jan 2010, 07:29; in totaal 1 keer bewerkt

Donna

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Donna ma 06 jul 2009, 14:01

.


Laatst aangepast door Donna op vr 08 jan 2010, 07:29; in totaal 1 keer bewerkt

Donna

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Donna ma 06 jul 2009, 14:11

.


Laatst aangepast door Donna op vr 08 jan 2010, 07:29; in totaal 1 keer bewerkt

Donna

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Soap di 07 jul 2009, 20:10

Het volgende schreef ik onder het pseudoniem van kruisje:-

kruisje schreef:
maria schreef:SLUITEN MAAR DE SUB TOPICS SOAP IS ER NU BEZIG ONDER SISTER , HIJ IS DUS NIET TE STOPPEN. KAN IEMAND ZORGEN DAT HIJ WORT OPGENOMEN?


het doet mij deugd dat er mensen zijn die een hekel aan jou hebben Maria. Mag ik jou er op wijzen dat ij noch puntlaars was noch sister ben. Niet dat je dat geloven wil, want daar ben je te haat dragend voor.

En FFF bannen heeft echt geen zin. Als ik hier gelasterd wordt zal ik mij in woord verdedigen.

m.vr.gr Soap

PS. VERDRIETIG, ik moet meerdere namen aan nemen omdat FFF mij, Soap, met een leugen verbannen heeft.

En wat doet het onpartijdige forum beheer, FFF, met dit bericht. Het wordt veranderd in:-


kruisje schreef:kruisje=soap


Waar slaat dat nu weer op. Waar is FFF bang voor, dat ze Soap bant, alleen vanwege een kritische houding qua de eerlijkheid van de opzet van het forum? Waarom wil FFF een normale diskussie niet aan? Kan FFF niet hebben dat haar heilige forum zo makkelijk gekraakt kan worden?

Nog even en de hackers slaan toe en maken alle geregistreerde email adressen bekend. Hackers zoals Google AdSense ;-)

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Soap di 07 jul 2009, 21:46

Nog een leugen van wijknieuws, of heeft FFF echt geen flauw benul van wat een proxy is.

admin schreef:Er is standaard een controle of een opgegeven email adres bestaat. Dat zal ik uitschakelen. Hotmail is niet geblokkeerd. Chinese email accounts wel. Veel proxy´s zijn geblokkeerd vanwege de zeperige bijdragen die daar vandaan kwamen, dus je kunt je beter niet via een proxy voordoen als een ander. Verder zijn er geen belemmeringen ingebouwd.

Als je via een browser met http (een protokol, die de communicatie tussen jou en een server regelt) het internet op gaat, krijg je van jouw internet provider een adres zodat de gegevens van een server die je bezoekt, teruggestuurd kunnen worden naar jou. Dat adres kan vast zijn, altijd dezelfde, of zwevend, elke keer een ander adres als je een verbinding maakt met je provider.

Als je voor welke reden dan ook een ander adres wil hebben dan die je krijgt van je provider, laat je de verbinding via een andere computer lopen, de zogenaamde proxy computer. Die zijn er in allerlei soorten en maten, maar vooral veel. Een heleboel zijn er voor specifieke doeleinden.

Maar hier hebben wij het over een phpbb, een forum, verbinding. Alles wat je nodig hebt is dus een eenvoudige web-cgi (computer graphics interface) proxy, die ge-eigent is op phpbb. Hoe vindt je die? Gewoon met google het gehele net zoeken op web proxies (niet alleen nederland), en je krijgt pagina's vol met url's van deze proxies. En dan is het gewoon proberen tot je een snelle hebt gevonden die aan al je wensen voldoet.

Hoeveel keus, honderd duizenden, waarvan een enkele geblokkeerd is. Want dat is een ban, gewoon een IP adres blokkeren, en dan liefst ook nog je naam en email verwijderen. Mocht dat laatste zo zijn, kan je altijd voor de gelegenheid een nieuw email adres aanmaken, want die gebruik je verder toch niet, en opnieuw registreren. En er zijn genoeg gratis email aanbieders in de aanbieding, live, googlemail, yahoomail als de drie grootsten en nog veel meer kleintjes.

Dus FFF, om effektief te bannen zal je de inkomende berichten programmatisch moeten doorzoeken en aan de hand daarvan beslissen om het wel of niet toe te laten. maar zelfs daar kan je nog doorheen komen. Misschien is het verstandig van jou, om mij als adviseur uit te nodigen. ;-)

Soap

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 29-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

De Leugen Empty Re: De Leugen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum